O agenție PPC care obține rezultate
De ani buni creăm campanii Google Ads pentru afaceri locale și e-commerce ca răspuns la cerințele publicului țintă ale acestora. Folosim o gamă completă de instrumente PPC și campanii targetate pentru a ajunge la persoana potrivită la momentul potrivit, la locul potrivit.
Servicii complete
De la strategie până la implementarea campaniilor, optimizăm întregul proces de creație.
Partener de încredere
Lucrăm doar pentru câțiva clienți riguros selectați, concentrandu-ne pe succesul acestora.
Comunicare transparentă
Afacerea ta e prioritatea noastră. Vei ști în fiecare moment cum utilizăm investiția ta.
Campanii ce aduc rezultate reale, rapid și eficient
Adrian Scripnic
Fondator Dinamis
Dăm tot ce e mai bun ca să te aducem în top
Abordarea noastră
Folosim o abordare orientată spre ROI pentru a configura și gestiona campaniile PPC. Ne bazăm pe conceptul See –Think – Do – Care și optimizăm canalele de publicitate pe baza unor sarcini specifice legate de etapa funnel-ului (pâlniei de vânzări).
Awareness – Creșterea notorietății
- Publicul țintă: audienţă largă. Clienții nu cunosc produsul sau marca ta, nu știu că produsul tău le poate satisface nevoile sau rezolva problemele.
- Obiective: Creșterea gradului de notorietate a mărcii, transmiterea mesajului și creșterea numărului de interacțiuni ale clienților cu marca ta.
- Sarcini: Generarea cererii, atragerea atenției asupra produsului și atingerea unei audienţe cât mai largi prin publicitate.
- Instrumente: reclame grafice, reclame video, reclame targetate.
- KPI: acoperirea pieței, numărul de interacțiuni, notorietatea mărcii, numărul de noi vizitatori și engagement-ul acestora.
Creșterea cererii
- Publicul țintă: audienţă medie. Clienții au probleme de rezolvat și trebuie să și le rezolve, dar nu sunt conștienți de produsul tău. Aceștia fie nu știu cum să și le rezolve, fie le rezolvă cumpărând un alt produs.
- Obiective: ajutăm clientul țintă să înțeleagă avantajele produsului și modul în care acesta le poate rezolva problemele.
- Sarcini: Comunicăm care sunt avantajele produsului, exemplificăm modalităţile de utilizare a acestuia, mesaj care va atinge un public cât mai larg.
- Instrumente: campanii PPC (Pay per click), reclame grafice, reclame video, reclame targetate.
- KPI: CTR (rata de click), bounce rate (rata de respingere), microconversii care ne vor ajuta să efectuăm analize detaliate în etapa următoare.
Alegerea și cumpărarea produsului
- Publicul țintă: audienţă mai îngustă. Clientul este gata să cumpere și caută un produs sau un serviciu de calitate.
- Obiective: Pentru a convinge clientul să cumpere un produs ne concentrăm pe beneficiile sale și pe Propunerea unică de vânzare (USP).
- Sarcini: Transmitem mesaje personale cu o ofertă relevantă și un apel persuasiv la acțiune.
- Instrumente: campanii PPC (Pay per click), remarketing, reclame targetate.
- KPI: Rata de abandonare a coșului, rata de conversie, costul de achiziție a clienților/ costul tranzacției, rentabilitatea investiției (ROI).
Recomandări și achiziții repetate
- Publicul țintă: clienții care au plasat o comandă sau au finalizat o tranzacție
- Obiective: încurajarea achizițiilor repetate
- Sarcini: promoții de vânzări, programe de fidelizare, vânzare încrucișată (cross-selling) și încurajarea achizițiilor repetate
- Instrumente: publicitate direcționată, remarketing
- KPI: Rata de conversie, rentabilitatea investiției, venitul pe utilizator.
Optimizăm următorii indicatori cheie de performanţă (KPI) pentru afacerea ta:
- 1
CPL
Cost per lead (Cost per afișare)
- 2
CPO
Cost per Order (Cost per comandă)
- 3
CRR
Cost Revenue Ratio (Raportul venituri/ costuri)
- 4
ROMI
Return on Marketing Investment (Rentabilitatea investiției în marketing)