O agenție PPC care obține rezultate

De ani buni creăm campanii Google Ads pentru afaceri locale și e-commerce ca răspuns la cerințele publicului țintă ale acestora. Folosim o gamă completă de instrumente PPC și campanii targetate pentru a ajunge la persoana potrivită la momentul potrivit, la locul potrivit.
Programează un apel

Servicii complete

De la strategie până la implementarea campaniilor, optimizăm întregul proces de creație.

Partener de încredere

Lucrăm doar pentru câțiva clienți riguros selectați, concentrandu-ne pe succesul acestora.

Comunicare transparentă

Afacerea ta e prioritatea noastră. Vei ști în fiecare moment cum utilizăm investiția ta.

Campanii ce aduc rezultate reale, rapid și eficient

Majoritatea agențiilor sunt orientate spre prestarea serviciilor, nu și spre rezultate. Cu toate acestea, la Dinamis automatizarea fluxului de lucru și rentabilitatea cheltuielilor publicitare sunt factorii cheie ai serviciului PPC furnizat de specialiștii noștri. Echipa noastră de experți PPC gestionează atât bugetul publicitar, cât și publicul țintă, nu cuvintele cheie și bid-urile.

Adrian Scripnic

Fondator Dinamis

Dăm tot ce e mai bun ca să te aducem în top

Majoritatea agențiilor sunt orientate spre prestarea serviciilor, nu și spre rezultate. Cu toate acestea, la Dinamis automatizarea fluxului de lucru și rentabilitatea cheltuielilor publicitare sunt factorii cheie ai serviciului PPC furnizat de specialiștii noștri. Echipa noastră de experți PPC gestionează atât bugetul publicitar, cât și publicul țintă, nu cuvintele cheie și bid-urile.

Adrian Scripnic
Fondator Dinamis

Abordarea noastră

Folosim o abordare orientată spre ROI pentru a configura și gestiona campaniile PPC. Ne bazăm pe conceptul See –Think – Do – Care și optimizăm canalele de publicitate pe baza unor sarcini specifice legate de etapa funnel-ului (pâlniei de vânzări).

Awareness – Creșterea notorietății

  • Publicul țintă: audienţă largă. Clienții nu cunosc produsul sau marca ta, nu știu că produsul tău le poate satisface nevoile sau rezolva problemele.
  • Obiective: Creșterea gradului de notorietate a mărcii, transmiterea mesajului și creșterea numărului de interacțiuni ale clienților cu marca ta.
  • Sarcini: Generarea cererii, atragerea atenției asupra produsului și atingerea unei audienţe cât mai largi prin publicitate.
  • Instrumente: reclame grafice, reclame video, reclame targetate.
  • KPI: acoperirea pieței, numărul de interacțiuni, notorietatea mărcii, numărul de noi vizitatori și engagement-ul acestora.

Creșterea cererii

  • Publicul țintă: audienţă medie. Clienții au probleme de rezolvat și trebuie să și le rezolve, dar nu sunt conștienți de produsul tău. Aceștia fie nu știu cum să și le rezolve, fie le rezolvă cumpărând un alt produs.
  • Obiective: ajutăm clientul țintă să înțeleagă avantajele produsului și modul în care acesta le poate rezolva problemele.
  • Sarcini: Comunicăm care sunt avantajele produsului, exemplificăm modalităţile de utilizare a acestuia, mesaj care va atinge un public cât mai larg.
  • Instrumente: campanii PPC (Pay per click), reclame grafice, reclame video, reclame targetate.
  • KPI: CTR (rata de click), bounce rate (rata de respingere), microconversii care ne vor ajuta să efectuăm analize detaliate în etapa următoare.

Alegerea și cumpărarea produsului

  • Publicul țintă: audienţă mai îngustă. Clientul este gata să cumpere și caută un produs sau un serviciu de calitate.
  • Obiective: Pentru a convinge clientul să cumpere un produs ne concentrăm pe beneficiile sale și pe Propunerea unică de vânzare (USP).
  • Sarcini: Transmitem mesaje personale cu o ofertă relevantă și un apel persuasiv la acțiune.
  • Instrumente: campanii PPC (Pay per click), remarketing, reclame targetate.
  • KPI: Rata de abandonare a coșului, rata de conversie, costul de achiziție a clienților/ costul tranzacției, rentabilitatea investiției (ROI).

Recomandări și achiziții repetate

  • Publicul țintă: clienții care au plasat o comandă sau au finalizat o tranzacție
  • Obiective: încurajarea achizițiilor repetate
  • Sarcini: promoții de vânzări, programe de fidelizare, vânzare încrucișată (cross-selling) și încurajarea achizițiilor repetate
  • Instrumente: publicitate direcționată, remarketing
  • KPI: Rata de conversie, rentabilitatea investiției, venitul pe utilizator.

Optimizăm următorii indicatori cheie de performanţă (KPI) pentru afacerea ta:

  • 1
    CPL

    Cost per lead (Cost per afișare)

  • 2
    CPO

    Cost per Order (Cost per comandă)

  • 3
    CRR

    Cost Revenue Ratio (Raportul venituri/ costuri)

  • 4
    ROMI

    Return on Marketing Investment (Rentabilitatea investiției în marketing)

Strategie standard de marketing
Strategie de marketing personalizată
Configurarea Google Analytics
Configurare personalizată Google Analytics
Campanii PPC in Google Ads
Reclame targetate pe Social Media
Reclame YouTube
Monitorizarea, analiza și optimizarea campaniei
Rapoarte lunare
Rapoarte și tablouri de bord personalizate în Google Data Studio
Strategie standard de marketing
Strategie de marketing personalizată
Configurarea Google Analytics
Configurare personalizată Google Analytics
Campanii PPC in Google Ads
Reclame targetate pe Social Media
Reclame YouTube
Monitorizarea, analiza și optimizarea campaniei
Rapoarte lunare
Rapoarte și tablouri de bord personalizate în Google Data Studio
Strategie standard de marketing
Strategie de marketing personalizată
Configurarea Google Analytics
Configurare personalizată Google Analytics
Campanii PPC in Google Ads
Reclame targetate pe Social Media
Reclame YouTube
Monitorizarea, analiza și optimizarea campaniei
Rapoarte lunare
Rapoarte și tablouri de bord personalizate în Google Data Studio
Campanii Google Search
Google Display Network
Remarketing Google Ads
Google Shopping
Reclame targetate pe Facebook și Instagram
Remarketing standard și dinamic pe Facebook și Instagram
Reclame YouTube
Campanii Google Search
Google Display Network
Remarketing Google Ads
Google Shopping
Reclame targetate pe Facebook și Instagram
Remarketing standard și dinamic pe Facebook și Instagram
Reclame YouTube
Campanii Google Search
Google Display Network
Remarketing Google Ads
Google Shopping
Reclame targetate pe Facebook și Instagram
Remarketing standard și dinamic pe Facebook și Instagram
Reclame YouTube

Search

  • Campaniile de tip Search reprezintă anunțurile text afișate pe motoarele de căutare ca răspuns la o interogare a unui utilizator.
  • Acest tip de anunțuri conduc la mai multe conversii pe site, ajungând la cel mai relevant public interesat de produsele sau serviciile tale.

Display Search Ads

  • Crearea unei strategii de conținut eficiente pentru e-mailurile promoționale și informative
  • Crearea template-uri personalizate de e-mail HTML

Remarketing și Retargeting

  • Remarketingul și retargetingul îţi permit să afișezi anunțuri utilizatorilor care ţi-au vizitat deja site-ul sau au luat deja la cunoştinţă de conținutul site-ului tău web (de exemplu, ţi-au vizionat videoclipurile pe YouTube).
  • Apelând la aceste instrumente îţi poți păstra vizitatorii, aceştia întorcându-se pe site-ul tău și astfel vei încuraja achizițiile repetate.

Shopping & Smart Shopping

  • Anunțurile Shopping & Smart Shopping sunt anunțuri care includ informații detaliate despre produse, cum ar fi imaginea produsului, prețul și denumirea comerciantului. Putem crea campanii eficiente pentru afacerea ta folosind Google Shopping & Smart Shopping.
  • Acest tip de campanii sunt deosebit de eficiente pentru companiile de comerț electronic (eCommerce).

Reclame video

  • Încărcarea videoclipurilor pe YouTube și alte platforme de găzduire video este un instrument excelent de implicare a utilizatorilor care te ajută să îţi construieşti o imagine pozitivă a companiei în mintea publicului țintă. De asemenea, este un instrument eficient pentru creşterea notorietăţii mărcii.
  • Acest canal de comunicare are o mulțime de formate și opțiuni de targetare flexibile.

Reclame Social Media

  • Publicitatea personalizată pe rețelele de socializare îţi permite să vizezi un anumit public pe baza unor caracteristici precum vârsta, sexul, geografia, interesele comune, starea civilă, educația, locurile de muncă și evenimentele de familie (de exemplu, căsătorit sau nu etc.).
  • Este un instrument excelent atât pentru conștientizarea şi creşterea notorietăţii mărcii, cât și pentru vânzările directe.

Hai să discutăm despre cum putem crește împreună business-ul tău, prin campanii eficiente!